Farm:
A farm a karakter szintje és a karakter legmagasabb masteryje közötti különbség. Minnél magasabb a farm, annál lassabban fejlődik a karakter, de annál több képzéstapasztalatpontot kap. Az alábbi táblázat a farm értékét mutatja be, mennyivel fejlődik lassabban, és mennyivel több képzéstapasztalatpont jár farm szintenként.
EXP - 0 farm szinthez képest kapott tapasztalatpont SXP - 0 farm szinthez képest kapott képzéstapasztalatpont Mennyivel több SP? - 0 farm szinthez képest, gyűjthető SP mennyiség
Farm szintje |
EXP |
SXP |
Mennyivel több SP? |
0 |
100% |
100% |
0% |
1 |
90% |
110% |
121% |
2 |
75% |
121% |
151% |
3 |
70% |
131% |
170% |
4 |
60% |
141% |
197% |
5 |
50% |
151% |
226% |
6 |
40% |
161% |
257% |
7 |
30% |
171% |
291% |
8 |
20% |
181% |
326% |
9 |
10% |
191% |
363% |
10 |
10% |
191% |
363% |
Monster mask közben Skillek:
Party játék:
A játék szerkesztői ösztönzik a játékosokat, hogy csoportosan játszanak. A Party kezelőfelületet a "P" gombbal tudod előhívni. Legegyszerűbben, a közeledben lévő embereket úgy tudod bevenni, hogy megnyomod a "P" gombot, majd ott rákattintasz az "Invite" gombra. Lehetséges válaszok: "The member is joined your party" - a játékos sikeresen csatlakozott a partydhoz. "The user is busy" - a játékos éppen elfoglalt, NPCnél vásáról, vagy mással cserél. "The user is already in party" - a játékos egy másik partyban van. "The player is declined the party" - a játékos elutasította a meghívásodat.
4 féle party van, ezeket a "P" gomb megnyomása után a "Set" gombra való kattintásakor tudod beállítani: A piros pipákat úgy állítsd, ahogy a zárójel mutatja a kiválasztott partydnál!
|
Experience |
Item |
Leírás |
Tapasztalatpont és tárgyelosztás |
√ - auto share |
√ - auto share |
8 férőhely ... |
Csak tapasztalatpontelosztás |
√ - auto share |
√ distribution |
8 férőhely ... |
Csak tárgyelosztás |
√ distribution |
√ - auto share |
4 férőhely ... |
Megosztás nélküli |
√ distribution |
√ distribution |
4 férőhely ... |
Amennyiben a party "tapasztalatpont és tárgyelosztás"ra, vagy csak "tapasztalatpontelosztás"ra van állítva, úgy az egymás közelében lévő partytagok között a tapasztalatpont annyi részre megoszlik, ahányan egymás közelében tartózkodnak a partyban. A felvett tárgyak körkörösen, a party egy-egy tagjához sorban jutnak el egymáshoz, nem mindig te kapod meg azt a tárgyat, amit felveszel. A játék a nem a közelben lévő partytagokat kék karikával jelzi bal oldalt, a közelben lévő tagok karaktereinek pedig az arca látható.
Amennyiben a party "csak tárgyelosztás"ra vagy a (tapasztalatpont) "megosztás nélküli"re van állítva, akkor minden partyban lévő tag karakterének az arca látható bal oldalt, a távolságától függetlenül. Minél több játékos tartózkodik ilyen partyban, annál több tapasztalat-, és képzéstapasztalatpontot kap egy játékos szörnyek és más játékosok öléséért. (Kivéve sálharcban folytatott játékos elleni küzdelemnél - PVP)
további szerkesztés alatt...
Karakterfejlesztés:
Ezek a fejlesztési ötletek igaz tapasztalatokon alapszanak, de a játékban lehetnek kisebb eltérések. Ha bárki észlel ilyen eltérést, küldjön e-mailt a team@freemail.hu címre. Köszönettel: ThiefSoldier.
Pure STR: Ez azt jelenti, hogy egész játékidő alatt amikor szintet lépsz, csak az STR-nek, azaz az életednek adod a pontot. Ezáltal nagyon sok életed és erős fizikális támadásod lesz, viszont kevés INT-ed, vagyis manád lesz, de ez nem is fontos a full STR-esek számára, ők a megtestesült erőből nyerik az erejüket. (Aki nem szeret sokat vesződni annak ezt ajánlom)
Balance arány: STR 90% fölött, INT 30% fölött
Használandó öltözékek: Garment Használandó fegyverek: Blade, Bow, Glavie Használandó képzésekk: Elsődlegesen a Tüzet, másodlagosan a Jeget érdemes használni.
Amit nem érdemes: A pure STR-eseknek nem érdemes "NUKE" varázslatokat, Lightingot, Swordot vagy Speart használni, mert ezek mind INT-nek adnak és ez miatt keveset sebeznek. Nem érdemes Armort vagy Protectort használni, mert a full INt-esek többet sebeznek rajta.
Hátránya: Gyakorlatilag semmi sem áll az útjába erős és masszív karakter válik belőle. Talán csak annyi, hogy kicsit lasú a fejlődés vele.
Pure INT: Ez azt jelenzi, hogy egész játékidő alatt amiko rszintet lépsz, csak az INT-nek, azaz a manádnak adod a pontot. Ezáltal nagyon sok manád lesz, és nagyon erőset fogsz tudni támadni, ezáltal gyors a fejlődés vele, ellenben kevés életerős lesz. Szinte teljes mértékben a "NUKE" varázslatokra támaszkodik. (Nagyon erős az igaz, de emberi játékos ellen nem sokat ér)
Balance arány: STR 30% fölött INT 90% fölött
Használandó öltözékek: Armor Használandó fegyverek: Sword, Spear Használandó képzések: Elsődlegesen a Lightingot, másodlagosan a Tüzet és végül a Jeget érdemes használni.
Amit nem érdemes: A pure INT-eseknek nem érdemes a "Forceot" (A foercon belülit) kifejlesztenie, valamint a Weapon skilleket (nagymértékben kifejleszteni), mert azok fizikális támadások, és nem segít, mert nem növelik a full INT hatalmas erején.
Hátránya: A szörnyek ellen nagyon hatásos, sajnos a kevés életerő miatt hamar meghal és a full STR-esek és a hibrid STR-esek nagyon könnyen megölhetik.
Hibrid STR: Ez azt jelenti, hogy 2:1 arányban az STR javára osztod a pontokat. Magyarul kettőt az STR-nek egyet az INT-nek. Ezáltal a fizikális támadások és mágikus támadások olyan erős és maszív karaktert alkotnak amely talán a legjobb karakter fejlesztés.
Balance arány: STR 85% fölött INT 60% fölött
Használandó öltözékek: Garment Használandó fegyverek: Blade, Bow, Glavie Használandó force-ok: Elsődlegesen a Tüzet, másodlagosan a Jeget és végül a Forceot érdemes használni.
Amit nem érdemes: Nem érdemes Armort vagy Protektort használni, de nem akkora probléma, továbbá a "NUKE" varázslatokat sem, habár nem sebez keveset, de sajnos eleget sem.
Hátránya: Ez a hatalmas pusztító erő csak 42-es szint után észrevehető addig szinte teljesen hasonló a Pure STR-hez.
Hibrid INT: Ez azt jelenti, hogy 2:1 arányban az INT javára osztod a pontokat. Magyarul kettőt az INT-nek egyet az STR-nek. Ezáltal a mágikus támadás és a fizikális támadás összhangjával egy erős és kicsivel több életerejű karaktert kapunk. (Már jóval maszívabb mint a full INT, de még mindíg nem tökéletes)
Balance arány: STR 60% fölött INT 85% fölött
Használandó öltözék: Armor Használandó: fegyverek: Sword, Spear Használandó foercok: Elsődlegesen a Lightingot, másodlagosan a Tüzet és végül a Jeget.
Amit nem érdemes: A hibrid INT-eseknek nem érdemes "forceot" (A forceon belülit) fejleszteni.
Hátránya: A szörnyek ellen nagyon hatásos, sajnos a még mindíg nem elegendő életerő miatt hamar meghal és a full STR-esek és a hibrid STR-esek könyen megölhetik.
Segítség a loginolási idő lerövidéséhez
Az első lépésünk: Elindítjuk a Silkroad-ot, rá kattintunk a ”start”-ra.
Ezután megvárjuk amíg elindul ezután írjuk be az ID-énket és a Pw-nket. Ha ez megvan, akkor a következőket kell követni pontról pontra:
Start menü \ Futattás \ írjuk be: ”cmd” (enter)
Meg kell jelennie egy fekete ablaknak, oda be gépeljük be, hogy ”netstat”. Ha ez megvan nyomjunk egy entert, és legyetek egy kis türelemmel, amég be nem fejezi a számok kiírását.
Nekünk a következő számokra van szükségünk ”15779”. Ha ezt megtaláltuk ez előtt szerepel egy szám 28:15779 vagy 29:15779 esetleg (amire figyelnünk kell) 30:15779, ha a szám 28 vagy 29,
akkor sajnos rossz ”login szerverre rakott” a Silkroad. Viszont ha 30:15779 szerepel akkor beírhatjuk ID/PW-ét és nyomhatunk bátran entert a bejutás nem azonnali, de határozottan lecsökkenti az időt és hamarabb bent vagyunk az adott szerveren.
Viszont ha 28 avagy 29 akkor úgy tudjuk fel tornászni ezt 30-ra hogy kilépünk sro-ból és újra elindítjuk Silkroad elinditása után újra bekell írnunk h "netstat" és ellenőrizni a számokat. Unalmasnak unalmas, viszont hasznos tud lenni. Nem garantált, hogy egyből 30 lesz az érték, mert vissza eshet de lehet hogy egyből 30 lesz.
Sok sikert mindenkinek ha valami problémátok van akkor kérdezzetek bátran a ”Segítség” menüpontban!
HP és MP regenerálódás:
A karakterünk élete és manája potion nélkül is regenerálódik, ha nem támadják, vagy nem PK-s a városban (PK: lásd Gy.I.K.) Ez a teljes HP és MP-nktől függ százalékos arányban. 4 másodpercenként a teljes HP és MP 0,007%-a. Ez a gyakorlatban annyit tesz, maximális 1000 HP vagy MP esetén 4 másodpercenként 7-tel töltődik. 2000 HP vagy MP esetén 4 másodpercenként már 14-gyel. Ha elfogyott a manánk vagy kevés az életünk, majdnem 10 perc alatt (553 másodperc) töltődik fel újra teljesen. Tehát nem érdemes állni és várni, hogy magától töltődjön, üljünk hát le! (Alapértelmezettként N billentyűvel)
Ha leültünk a karakterünkkel, akkor ennek az értéknek pont a 11-szeresével reinkarnálódnak az értékeink. Tehát 4 másodpercenként 0,08%-kal növekszik a HP vagy az MP. Így 1000 HP vagy MP esetén 4 másodpercenként 80-nal növeli, 2000 HP vagy MP-nél pedig 160-nal. Ha leülünk, akkor 50 másodperc alatt töltődik fel 0-ról teljesen a HP vagy MP-nk.
Harmony Therapy, Self Healing, Cleric ... egyéb statisztikák hamarosan.
|